• Kelas Facial
  • di

    Tuesday, October 13, 2009

    Set Asas Penjagaan Kulit Untuk Kulit KERING - Formula 1

    Formula 1 utk kulit kering

    Skin Care Product Botanical Customized Skin Care

    - dapatkan kecantikan anda di alam semulajadi. Setiap produk dalam Koleksi Mary Kay Botanical Customized Skin Care mengandungi kompleks Bio-Enriched eksklusif kami, suatu sebatian ramuan berkhasiat yang mengandungi ginseng, buah delima dan oat. Ia diformulasikan untuk jenis kulit anda yang kering, normal dan berminyak - pembersih, masker, penyegar dan pelembapnya untuk bertindak memberikan apa yang benar-benar diperlukan untuk menyeimbangkan kulit anda dengan cantik.

    - Formula 1 - UTK KULIT KERING

    Untuk kulit kering, hibiscus ditambah kepada semua produk Formula 1 kerana faedah antioksidan dan anti peradangannya untuk melegakan rasa ketat dan kemerahan. Set F1 utk kulit kering ini terdiri drpd:- 1) Cleanser (Pencuci muka) 2) Mask (Topeng) 3) Freshner (Toner / Penyegar) 4) Moisturizer (Pelembap)

    KULIT MATANG

    Kulit jenis ini disebabkan oleh proses penuaan semulajadi. Individu yang berumur akan mengalami proses metabolisma tubuh yang kurang lancar. Situasi ini menyebabkan kulit kelihatan kurang anjal, tidak bermaya serta lebih tebal kerana proses pengelupasan semulajadi mula berkurangan. Selain itu, garis garis halus dan kedutan juga kelihatan.

    Masalah masalah yang sering dihadapi adalah seperti berikut:


    • Kedut


    • Kering, gelap & tak berseri


    • Jeragat


    • Kesan hitam dan lebam di sekeliling mata



    No comments:

    Post a Comment